poniedziałek, 13 stycznia 2014

Witam!

Siema! Ostatnimi czasy, pod wpływem namowy znajomej, usiadłem sobie wieczorem przy herbatce i spróbowałem przelać część swojej "inwencji twórczej" na elektroniczny papier. Na początku podchodziłem do tego sceptycznie, jednak w miarę jak kolejne zdania pojawiały się na ekranie, rósł też mój entuzjazm i zaangażowanie w historię.Okazało się,że pisanie opowiadań sprawia mi niemałą frajdę. W dodatku zachęcony przez znajomych postanowiłem kontynuować swoja przygodę z prozą amatorską,a gdzie indziej to robić, jak nie na blogu? :) Jeśli ktoś się tu zapuści, przez przypadek,i przez inny przypadek przeczyta moje wypociny, i uzna,że można je zakwalifikować jako "jako takie" będzie to dla mnie pouczające doświadczenie :D Równie miło powitam opinie negatywne, wiadomo, żaden ze mnie George R.R.Martin, ot zwykły chłopak, któremu się czasem z nudów coś tam ubzdura w głowie,i który chce się tym dzielić z innymi. tak więc...czyniąc długą historię krótką...Opowiadania będę wstawiał :D Po części, za chwile będzie pierwsza.

4 komentarze:

  1. Ciekawie się zaczyna ;3 Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Houra, rzadko kiedy spotykam faceta, który ma bloga. Zwykle robią to dziewczyny, super.
    Chętnie zabawię się w krytyka i po oceniam Twoje wypociny ;).
    Pozdrawiam,
    Ana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecdowałem,że domena blogspot zdecydowanie wmaga sporej dawki solidnego rozpierdzielu,krwi i wnętrzności ^^

      Usuń
  3. Jako iż Ty czytasz moje opowiadania, doszedłem do wniosku, że nie mogę być bierny i muszę się odwdzięczyć. Nie obiecuję, że będę czytał regularnie. Na telefonie praktycznie się nie da (problemy z wersją komórkową Twojego bloga i utrudnione poruszanie się etc.), a na komputerze czytać po prostu nie lubię, ale coś tam powinienem zdziałać w tej materii ; )
    A.J.

    OdpowiedzUsuń