czwartek, 15 maja 2014

Spam

Z uwagi na to, że nie chce mi się kasować nic nie wnoszących komentarzy rozsianych po poszczególnych rozdziałach, postanowiłem stworzyć specjalną zakładkę dla ludzi, którzy przychodzą tu nie po to by czytać, ale by reklamować swoje blogi czy tam firmy sprzątające. Wiem, że żadnymi słowami nie namówię ich do zmiany podejścia, więc nawet nie będę próbował. Tworząc im taki specjalny zakątek, ułatwię sobie życie. A, i uczciwie uprzedzam-ciężko mnie zachęcić do odwiedzin na blogu, więc się nie dziwcie jakby co :D 
P.S. Reklamy umieszczane gdziekolwiek indziej będą usuwane bezzwłocznie! Znaczy...jak tylko je znajdę. 

4 komentarze:

  1. Najlepiej dodaj w dziale spam zdanie typu: "Jeżeli chcecie żebym odwiedził waszego bloga, to przeczytajcie mój i skomentujcie". Odkąd zamieściłem podobny komunikat u siebie to od dawna nikt mi nie wrzucił spamu (a w dziale spam zaczęło się robić tłoczno). Spójrzmy prawdzie w oczy, ludzie którzy wrzucają reklamy swoich blogów nie są zainteresowani czytaniem cudzego bloga, chcą tylko żeby inni ich czytali. A większość blogów, których adresy dostałem w spamie nie były zbyt ciekawe. Dobre blogi najlepiej znaleźć na czyjejś liście odwiedzanych blogów (coś w rodzaju mojej "listy uznania")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreatywność ludzka nie zna granic więc...napisać kilka ogólników można i bez przeczytania tekstu, więc nie ma pewności co do skuteczności takiego zabiegu :P A tutaj, to niech mogą psuć klawiatury, co mnie to :D A no i pogadać można z ludźmi, jakby ktoś miał ochote :D

      Usuń
    2. ... Właśnie przed chwilą, tuż po przeczytaniu twojego komentarza, ktoś zamieścił u mnie reklamę. Moja teoria rypła... :@

      Usuń
  2. A no właśnie... To było i zawsze będzie, najłatwiej więc stworzyć odpowiedni kosz na śmieci, do którego będzie się wrzucało podobne odpady ^^ A tak przy okazji, dzisiaj w końcu wrzucę następną część Diabła z New Jersey...Wieczorem powinno być gotowe :D

    OdpowiedzUsuń