poniedziałek, 27 stycznia 2014

Nominacje do VBA

NOMINACJA NR 1
HEEEEEEEEEEEEJ!!!!! J
Moje pisanie zostało nominowane przez przypadek do Versatile Blogger Award przez blogerkę prowadzącą stronę: http://chizu-chan-opowiadania.blogspot.com/, za co serdecznie dziękuję, jak nakazuje tradycja, ma u mnie pół litra :)

Zasady:
1. Nominuj 7 lub więcej blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie.
2. Poinformuj nominowanych blogerów o tym fakcie.
3. Napisz o sobie 7 rzeczy, których inni nie wiedzą.
4. Podziękuj blogerowi, który Cię nominował i dołącz do posta obrazek Versatile Blogger Awards.Obrazek można znaleźć o tu!

Moje nominacje:







Owe nieszczęsne fakty, od razu ostrzegam, żadnych rewelacji:
1.       Nie jestem zbyt towarzyski, większość ludzi po czasie dłuższym niż dwie godziny zaczyna mnie irytować :)
2.       Odkąd pogryzł mnie pies, panicznie boję się tych zwierząt, ale nie pokazuję tego po sobie :)
3.       Oblałem pierwszy egzamin na prawko, ale wszystkim mówię, że mam dopiero za tydzień :)
4.       Nie znoszę porażek, co oznacza, że fakt nr 3 sprawił, że cały dzień chodziłem jak struty :)
5.       Swoją dziewczynę poderwałem pod wpływem substancji wyskokowych w formie płynnej, normalnie bym sienie odważył…(No dobra, to jest wynurzenie ;O) :)
6.       Nie rozumiem wielomianówJ
7.       Lubię udawać, że interesują mnie oferty ludzi z Biura Obsługi Klienta, którzy do mnie dzwonią, mówić im, żebyzadzwonili następnego dnia, a potem nie odbierać ^^ . Tak wiem, ze to chamstwo :D

NOMINACJA NR 2
Kolejna nominacja, tym razem od Natalii z http://czlowiek-ktory-sie-nie-narodzil.blogspot.com/, której równie serdecznie i gorąco dziękuję, kolejne pół litra zanotowane w notesiku J

Moje nominacje:








Fakty..:
1.       Denerwują mnie ekolodzy. Nie wierzę w żadne „ocieplenie klimatu”, nawet planuję tym zrobić jakiś artykuł:)
2.       Byłem na Marszu Niepodległości w Warszawie, było świetnie :)
3.       Kiedy czuję doła, puszczam sobie Braci Figo Fagot, ale tylko na słuchawkach, żeby nikt nie słyszał :)
4.       Nie znam się na samochodach ani na piłce nożnej,  gdyż i to i to mnie nie obchodzi :)
5.       Moim ulubionym filmem jest Avatar, chociaż powtarzam za każdym, że „jest do dupy” :)
6.       Oszukiwałem na teście gimnazjalnym! :O Znaczy, dawałem odpowiedzi z angielskiego każdemu w zasięgu rzutu papierkiem. :)
7.       Tak naprawdę…to lubię szkołę :)





4 komentarze:

  1. Dziękuje za nominacje ;p Hahh chyba muszę sobie puścić braci Figo Fagot. Poderwałeś dziewczynę pijany? hahah mistrzu. Takie czasy.! ;D oczywiście obserwuję! ;D czekotubka.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominacje. Nie spodziewałam się czegoś takiego kiedy wychodzę do ludzi z taką amatorszczyzną jak moje opowiadanie i to jeszcze od tak utalentowanej osoby! Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to gratuluję, że ktoś oprócz mnie Cię nominował :D

      Usuń