środa, 23 lipca 2014

Coś nowego soł macz ^^

          

          Witam wszystkich. Poświęciłem dzisiaj troszkę czasu i ogarnąłem w końcu tego bloga, bo już mi samemu zaczęło się robić trudno poruszać po tym całym bałaganie, który się tu zrobił. Jest prawie sto postów, nie można klikać w nieskończoność, żeby dostać się do tych najwcześniejszych... A co zrobiłem? Ruszyłem leniwe dupsko i pobawiłem się stronami...Klik w zakładkę, i jest lista linków do poszczególnych rozdziałów. Coś, co każdy ma od dawna, a ja jak zwykle na czas ^^           
           Mam nadzieję, że to ułatwi komuś, no, może jeśli nie życie, to chociaż nawigowanie po Austerii :) A, i jak widać, dodałem tajemniczą stronę "Primarch"...Otóż, (i to informacja głównie dla Ady, bo jak na razie tylko Ona pozostaje wierną fanką moich Warhammerów), pisząc Angrona, nabrałem ochoty, żeby stworzyć jakieś właśnie takiej długości opowiadanka o jego braciach. Kolejna będzie o (chyba) o znanym już Perturabo i planecie robali. Reszta pojawi się jak tylko coś wymyślę. 
         Dla reszty- jest oczekiwany przez Neo "Diabeł", który zbliża się ku końcowi (sorry stary, to nie miało nigdy być długie :/), a w najbliższym czasie pojawi się Wojna o Midgard. 
PS. Kto kojarzy co znajduje się na zdjęciu, ten wie ^^

11 komentarzy:

  1. A ja się zastanawiam co miotła mojej cioci robi na tym zdjęciu...Zawsze jak nabroiłem u niej dawała mi tą kupkę powiązanych gałęzi i kazała podwórko zamiatać -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie:D Miotła symbolizująca porządki :P Uznałem, że wstawienie takiej zwykłej jest zbyt proste :) No i chciałem sprawdzić, czy ktoś zareaguje "WTF to jest?" :D

      Usuń
  2. No to nie do końca ci wyszło z tym WTF :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, popieram cykl o primarchach. Angron podobał mi się nawet bardziej od Jersey Devil'a. Nr 1 pozostaje Wojna o Midgard.

    Miotła symbolizuje obecną sytuację gospodarczą Polski, która po obaleniu komuny zaczęła się odradzać (górna część miotły), jednak przez działania polityków (a.k.a. złodzieje & kretyni) oraz unii europejskiej zaczęła się rozpierdzielać na wszystkie strony (dolna część miotły).
    Albo po prostu zaczynam pieprzyć bez powodu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja bym to zobrazował trochę inaczej ^^ Otóż, wziąłbym taką dwustronną miotłę, i pośrodku dał tylko taką stalową obręcz, żeby się trzymało. Wtedy by pasowało ^^ U góry komuna (rozpierdziel) potem obręcz-Anno Domini 1989 i znowu rozpierdziel- Eurokomuna ^^

      Usuń
    2. eurokomuna - czyli podzielamy te same poglądy ^^

      Usuń
  4. No nie jestem wielkim fanem UE, nie jestem...Zresztą, nie jestem fanem wieeelu rzeczy ^^ W "Diable" masz przykład mojej miłości do Amerykanów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. A no tak, zapomniałem, że teraz sie wszyscy naczytali Harrych Potterów, i już każdy wie, co to za miotła :/ A chciałem być hipsterski przez chwile :P

      Usuń
  6. Uwielbiam Cię. Jak się kiedyś spotkamy, bez wahania postawię Ci pół litra. Co najmniej.
    Teraz w końcu mogę czytać na moim pięknym telefonie i nie muszę ślęczeć przy kompie. Dzięki
    A.J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, w końcu w blogowaniu chodzi poniekąd o czytelników, więc trzeba dbać, aby czuli się u nas komfortowo :P Zresztą, już dawno powinienem to zrobić, ale byłem zbyt leniwy :D

      Usuń